V Kombicentru opravljamo tedensko dostavo in prevoze pohištva iz Ikea centra v Celovcu, Grazu in Vilešu - Gorici. Vi preko spleta ali osebno izberete izdelek, naročite, mi vam poceni pripeljemo, po želji tudi zmontiramo.

Za naročila in za vsa ostala vprašanja nas lahko pokličete na številke:
  • 059 11 24 84
  • 051 313 729
ali nam pišete na e–mail: info@kombicenter.si.

Dodatni pogoji prevozov iz Ikee

  1. Osnovni cenik prevozov je vezan na relacijo Ljubljana - dogovorjeni Ikea center.
  2. Dodatna dostava se plača glede na tekoči cenik prevozov oziroma po dogovoru.
  3. Prav tako se dodatno zaračuna nabava in nakladanje blaga v Ikea centru (12 - 24 EUR/ura) ter čakalne ure (10 EUR/ura/oseba).
  4. V ceni prevoza je všteta pomoč pri razkladanju blaga pri dostavi v Sloveniji, nošenje blaga pri dostavi ni všteto v ceno.
  5. Dodatno nošenje blaga v Sloveniji se obračunava po tekoči tarifi za selitve oziroma po predhodnem dogovoru.
  6. Naročnik pri podjetju Nomad 2000 d.o.o. naroči storitev prevozov s tem, ko izpolni naročilo o prevozu in vplača v polnem znesku akontacijo za prevoz.
  7. V primeru, da naročnik blaga ni plačal v lastni režiji, lahko za to zadolži podjetje Nomad 2000 d.o.o., ki v naročnikovem imenu plača blago.
  8. V ta namen naročnik podjetju Nomad 2000 d.o.o., izroči denar za nabavo blaga.
  9. Po prejetju naročila in potrdila o prejetju denarja, se smatra, da je naročilo storitve prevoza za Ikea center zaključeno.
  10. Vsaka kasnejša odpoved storitve se smatra za brezpredmetno ter se zaradi možnosti poslovne škode naročniku zaračuna polna cena storitve, četudi se naročnik po izvedenem naročilu odloči, da zaradi kakršnega koli razloga ne potrebuje storitve oziroma določenega blaga.
  11. Prav tako prevoznik ni odgovoren v primeru, da naročenega blaga ni na zalogi v Ikea centru.
  12. Naročnik prevoza je dolžan sam preveriti, če je blago na zalogi. Tudi v tem primeru je prevoznikova cena prevoza blaga enaka ceni polnega naročila.
  13. Glede poškod na blagu si prevoznik zadrži pravico glede ogovornosti, saj zaradi narave nabave blaga on sam nima vpogleda v vsebino paketov. Torej je za vse kasnejše reklamacije glede nabavljenega in poškodovanega blaga ter stroškov povezanih z njimi odgovoren naročnik sam.